ယာယီကဗ်ာဆရာ၏ ထာ၀ရပံုရိပ္မွတ္တမ္းမ်ား (ဒုတိယပိုင္း)

အေပါင္းအသင္းမ်ား၊ ဆရာသမားမ်ား

ေနာက္ေတာ့ ထက္ေဇာ္လုပ္တဲ့ ပန္းသတင္းဂ်ာနယ္ (ယေန႔ ပန္းသတင္းဂ်ာနယ္သည္ ယခင္က အႏုပညာေဇာင္းေပးဂ်ာနယ္ျဖစ္သည္။ ယခုမူ သတင္းဂ်ာနယ္အျဖစ္ ေျပာင္းထားသည္။) မွာ ၀တၱဳတိုေလးနဲ႔ ကဗ်ာေတြ ဆက္ေရးျဖစ္သည္။ ေနာက္ေတာ့ ၾကိဳၾကားၾကိဳၾကား မဂၢဇင္းေတြမွာ ေရးျဖစ္ေသးသည္။ နာမည္မၾကီးပါ။ စေကာ္လာကလပ္က လွေအာင္၊ ဆရာေလးကိုတင္တို႔ႏွင့္ ေပါင္းျဖစ္သည္။ စေကာ္လာကလပ္မွာ က်ဴရွင္၀ိုင္းကူျပေပးသည့္ ထက္ေဇာ္ႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး တိုးေႏွာင္မိုး၊ ၀ိုင္ခ်ိဳတို႔ႏွင့္ ခင္ျဖစ္သည္။ ဆရာေလးကိုတင္နဲ႔ကေတာ့ စေကာ္လာကလပ္ရပ္ကြက္ထဲမွာ ျဖစ္၍ အျမဲေတြ႔ျဖစ္သည္။ ဆရာေလးကိုတင္၏ စာအုပ္စင္မွ ေနာက္ဆံုးထြက္ ၀တၱဳရွည္ေတြ စာအုပ္ေတြ ငွားဖတ္ရသသည္။ ဆရာေလးကိုတင္က စာအုပ္ေတြ လက္ေဆာင္ရတာကိုး။

ေနာက္ေတာ့ တကၠသိုလ္ေနာက္ဆံုးႏွစ္အျပီးမွာ ရဟန္းဘ၀ကေန လူထြက္ျပီး ေယာင္ခ်ာခ်ာျဖစ္ေနရာမွ ကဗ်ာေလာကထဲ ေျခခ်မိသည္။ အဲဒီတုန္းက ျပည္သားကိုတိုးေႏွာင္မိုးက ရန္ကုန္မွာ။ ၀ိုင္ခ်ိဳႏွင့္လည္း တြဲျဖစ္သည္။ တိုးေႏွာင္မိုး၊ ၀ိုင္ခ်ိဳ၊ ေအာင္ရင္ျငိမ္းတို႔က ကဗ်ာေလာကမွာ တစ္ေနရာရေနျပီလို႔ ေျပာလို႔ရသည္။ ေအာင္ရင္ျငိမ္းက ပိေတာက္ေျမမွာ၊ ၀ိုင္ခ်ိဳက ဖက္ရွင္အင္းေမ့ခ်္မွာ။ ကိုတိုးၾကီးႏွင့္ က်ေနာ္ကား အလုပ္မရွိ။ မင္းသက္ဇင္၊ နာမည္မမွတ္မိေတာ့ေသာ နယ္က ကဗ်ာသမားေပါက္စမ်ား၊ ရန္ကုန္သားကဗ်ာသမားေပါက္စေတြနဲ႔ တိုးေႏွာင္မိုးတို႔လို ေနရာရေနေသာ ကဗ်ာသမားမ်ားၾကားမွာ က်ေနာ္ကား ေဇာ္ကန္႔လန္႔။ ကိုတိုးၾကီးႏွင့္၀ိုင္ခ်ိဳေခၚ၍ မင္းခိုက္စိုးစံအိမ္ကို မ်က္စိလည္ျပီးေရာက္သြားတာ မွတ္မိေသးသည္။ အဖီဆြယ္ေလးကို အသိုက္လုပ္ေနေသာ ေဆးကုဖို႔ စိတ္မ၀င္စားသည့္ ဆရာ၀န္ေပါက္စ ကိုမင္းခိုက္ကား စကားေျပာဆိုေဆြးေႏြး၍ ေကာင္းသူတစ္ဦးျဖစ္သည္။ သူ႔အခန္းထဲတြင္ အဂၤလိပ္လိုေရးေသာ စာအုပ္ေတြထဲမွာ ဆရာေမာင္စူးစမ္းစာအုပ္ေတြလည္း ေတြ႕၏။ ေမာင္စူးစမ္း၏စာအုပ္မွာ လိုင္းသားရာ၊ မွတ္ခ်က္ေတြႏွင့္ ျပည့္ေန၏။

ညေနေလာက္ဆိုလွ်င္ အခန္းထဲမွာ တစ္ေယာက္တည္း ပ်င္းေနေသာက်ေနာ္က ဗဟန္းမွေန၍ ၃၃ လမ္း ေလထန္ကုန္းသို႔ ဆင္းသည္။ ေဒါက္တာလြဏ္းေဆြကလည္း သူ႔ရက္ႏွင့္သူ ေလထန္ကုန္းမွာ လာထိုင္သည္။ က်ေနာ္တို႔က သူတို႔လူၾကီးေတြထိုင္တတ္သည့္ ဆိုင္မွာ မထိုင္ဘဲ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွာ ထိုင္ၾကသည္။ လူငယ္ေနာက္ေပါက္ေတြအားလံုးလိုလို အဲဒီဆိုင္မွာ ထိုင္သည္။ ထိုဆိုင္ထဲမွေန၍ ေဒါက္တာလြဏ္းေတြတို႔၊ ေမာင္စိမ္းနီတို႔၊ ကိုေအာင္ေ၀းတို႔၊ ကိုလွသန္းတို႔ကို ေခ်ာင္းရသည္။ အယ္ဒီတာျဖစ္သူေဒါက္တာလြဏ္းေဆြ၊ ေမာင္စိမ္းနီ စသူတို႔ကို ေရးထားေသာကဗ်ာေလးမ်ား သြားေပးၾကသည္။ က်ေနာ္ကေတာ့ မေပးျဖစ္ပါ။ ဟိုေကာင္ေတြကေတာ့ ေပးၾကသည္။ က်ေနာ္အလြန္ၾကိဳက္ေသာ ၾကဴးနစ္ကား မူး၍ေနသည္သာ။ ကပိုကရိုႏွင့္။ စာေရးဆရာဟု ထင္ၾကမည္မဟုတ္။ တခါတေလ စြပ္က်ယ္ႏွင့္။ သူ႔ကို အယ္ဒီတာေတြ လန္႔ၾကသည္။ မူးလွ်င္ရစ္၍ျဖစ္သည္။

ဒီစာမေရးခင္ န၀ရူပမွာ အီးဘုတ္ေဒါင္းလုဒ္လုပ္ရင္း ၀တၱဳတို အေရးေကာင္းေသာ ကိုေဆြ၏ လိေမၼာ္သီးတစ္လံုး ၀တၱဳတိုကိုေတြ႕မိေတာ့ ျပည္သား စာကဗ်ာသမားေတြကို သတိရမိ၏။ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္၊ ကိုေဆြ၊ ကိုတိုးၾကီးတို႔က ျပည္သားျဖစ္သည္။ ကိုခင္၀မ္းေရာေပါ့ေလ။ ကိုတိုးၾကီးသည္ ကိုေဆြအေၾကာင္း တဖြဖြေျပာတတ္သည္။ ၀တၱဳေရးဆရာတစ္ေယာက္၏ ခက္ခဲပင္ပန္းေသာ ဘ၀တိုက္ပြဲမ်ားအေၾကာင္း။ က်ေနာ္ေလထန္ကုန္းတြင္ ေျခရႈပ္စဥ္ ကိုေဆြက သူ၏၀တၱဳေလး (`သစ္သီးတစ္လံုး´ဟု ထင္သည္။) ကို ျပန္လည္ထုတ္ေ၀ဖို႔ ၾကိဳးပမ္းေနခ်ိန္။

untitled-122.jpg

ကိုေအာင္ေ၀း

ေဒါက္တာလြဏ္းေဆြႏွင့္က မခင္ခဲ့။ ကိုေအာင္ေ၀းႏွင့္ကား တိုးေႏွာင္မိုးတို႔ႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး ခင္ခဲ့ရသည္။ ကိုတိုးၾကီးက က်ေနာ့္ကို ကိုေအာင္ေ၀းႏွင့္ မိတ္ဆက္ေပးတာ မွတ္မိေသးသည္။ `သူက ဘုန္းၾကီးလူထြက္ေလ´တဲ့။ က်ေနာ္က ကတံုးဆံပင္ႏွင့္။ ကိုေအာင္ေ၀းက မႏၱေလးဘုန္းၾကီးေတြလို မွတ္၍လားမသိ၊ ျမန္မာစာေပႏွင့္ ပါဠိစာေပအေၾကာင္း လက္ဖက္ရည္ဆိုင္မွာ ေျပာျဖစ္ၾကသည္။ ေတာ္ေသးသည္၊ က်ေနာ္ကဖတ္မွတ္ေလ့လာထား၍။ ကိုေအာင္ေ၀းအိမ္ႏွင့္ ၀ိုင္ခ်ိဳအိမ္က သိပ္မေ၀း။

ေလထန္ကုန္းမွာ ကိုလွသန္းတို႔က အုပ္စုသတ္သတ္။ ကိုတိုးၾကီးႏွင့္ က်ေနာ္တို႔ေနာက္ေပါက္ေတြက တသိုက္။

tawtawprize27108jpg18.jpg

ကိုလွသန္း

ကဗ်ာမ်ားႏွင့္ ဘံုဆိုင္

အေကာင္း စုေနၾကသည္မဟုတ္။ ဘံုဆိုင္ဒိုးဖို႔ လူစု၊ ေငြဖန္ေနၾကျခင္းပင္။ ထိုစဥ္က က်ေနာ္တို႔လက္စြဲမွာ The Sea (ပင္လယ္) ျဖစ္သည္။ ကိုတိုးၾကီးက ၀ိုင္ခ်ိဳကို အလြန္ခင္သည္။ ၀ိုင္ခ်ိဳက ကိုတိုးၾကီးကို အလြန္ အႏြံတာခံသည္။ သူရွိလွ်င္လည္း သူက အရက္ဖိုး တည္သည္။ က်န္တာ က်ေနာ္တို႔ စိုက္ၾကသည္။ က်ေနာ္တို႔ ဘိုင္ျပတ္လွ်င္ ကိုတိုးၾကီးကား ၀ိုင္ခ်ိဳ၏စာမူခမ်ားကို အတင္းညွစ္သည္။ မင္းသက္ဇင္က မူးလွ်င္ေသြးဆိုးသည္။ က်ေနာ္တို႔က ဘံုဆိုင္မွာ မိုက္ေၾကးခြဲသူေတြႏွင့္ ရန္မျဖစ္ေအာင္ ေရွာင္သည္။ ၀င္ရွင္းရသည္။

တိုးၾကီးကား မူးလွ်င္ ပြဲမရပ္ျပီ။ ဆရာေမာင္ေခ်ာႏြယ္၏အိမ္ ကိုသြားခ်င္သည္။ (ထိုအခ်ိန္တြင္ ဆရာေမာင္ေခ်ာႏြယ္ကား ကြယ္လြန္ခဲ့ျပီ။ သူ၏ဇနီႏွင့္ သမီးမ်ားထံ ျပည္သားခ်င္း၊ ကဗ်ာသမားခ်င္း ခင္မင္ရင္းစြဲႏွင့္ သြားၾက၊ ငိုခ်င္းခ်ၾကျခင္းျဖစ္သည္။) သို႔မဟုတ္ ဘယ္သူႏွင့္နီးလဲ၊ ဥပမာ ေျမနီကုန္းေရာက္ေနလွ်င္ ေတာ္တီေဆြကို သြာႏွိပ္စက္ခ်င္သည္။ မူးတာခ်င္းအတူတူ ၀ိုင္ခ်ိဳက ထိန္းသည္။ ဒါမွမဟုတ္ ကားကတြက္ျပီး စေကာ္လာကလပ္ကိုခ်ီတက္သည္။ ပြဲကမရပ္ေသး၊ ဆက္ေသာက္သည္။ ကိုတိုးၾကီးက မူးလွ်င္ ေပ်ာ္ေနတတ္သည္။ တဟားဟားရယ္သည္။ ညတစ္နာရီေလာက္ရွိတာေတာင္ ေသာက္ဦးမယ္ လုပ္တတ္သည္။ အလြန္ခင္မင္ရွာေသာ ၀ိုင္ခ်ိဳကို က်ေနာ္ခ်ီးက်ဴးမိသည္ကေတာ့ ထိုအခ်ိန္မ်ိဳးတြင္ ဒိုင္လွ်ိဳထားေသာေငြ၊ သို႔မဟုတ္ ဘယ္အခ်ိန္က ဖြက္၀ယ္ခဲ့တယ္ မသိေသာ ပုလင္းကို လြယ္အိတ္ထဲမွ ထုတ္လာတတ္ျခင္းပင္။ စကားတေျပာေျပာႏွင့္ ထက္ေဇာ္ငွားထားေသာ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ေနာက္က အေဆာင္ၾကီးရဲ့ အေပၚထပ္မွာ အိပ္ၾကသည္။ က်ေနာ္ကေတာ့ အပိုင္စားရထားေသာ စေကာ္ဘာကလပ္အေနာက္ဖက္က အခန္းက်ဥ္းေလးမွာ အိပ္သည္။ ျခင္ကလည္းကိုက္ပါဘိ။

11693867466075583922_1.jpg

ကဗ်ာဆရာ၏ ထမင္းတစ္နပ္

က်ေနာ့ကို အလြန္ခင္သူမွာ မင္းသက္ဇင္ျဖစ္သည္။ ျပည္ကလာေသာမင္းသက္ဇင္သည္ ကဗ်ာမွလြဲ၍ ဘာမွစိတ္မ၀င္စား။ ေျမာက္ဥကၠလာရွိဦးေလးအိမ္မွာ ကပ္ေနရေသာ မင္းသက္ဇင္ကို ဦးေလးကလည္း အလုပ္မရွာရေကာင္းလားဟု မၾကည္။ ေလထန္ကုန္းမွာ က်ေနာ္ေရာက္ခ်ိန္ကို ေမွ်ာ္တတ္သည္။ ကိုတိုးၾကီးတို႔ႏွင့္ မခ်ိတ္မိလွ်င္ ႏွစ္ေယာက္သား တာေမႊအ၀ိုင္းဘက္ဆင္းလာျပီး အ၀ိုင္းထိပ္က လူ၀ၾကီးစားေသာက္ဆိုင္မွာ `အျဖဴ´တစ္ပိုင္းမွာျပီး ထိုင္ၾကသည္။

တခါတေလ ေျမာက္ဥကၠလာကေန ကားခကြက္တိျဖင့္ က်ေနာ္ရွိရာ ဗဟန္းကို တန္းလာတတ္သည္။ ျပီးမွ ေလထန္ကုန္းဘက္ ဆင္းၾကသည္။ ေလထန္ကုန္း၏ ညေနမ်ားသည္ မႈန္ရီရီ။ စာမူအေပးအယူ၊ ဟိုလူဒီလူအေၾကာင္း၊ ဟိုျပႆနာ ဒီျပႆနာ မဂၢဇင္း ဂ်ာနယ္မွာ မေတြ႔ရသည့္အေၾကာင္းေတြ ေလထန္ကုန္းမွ နားစြင့္ရသည္။

တစ္ေန႔ က်ေနာ္ အခန္းတံခါးပိတ္၊ စာဖတ္ေနတုန္း မင္းသက္ဇင္ေရာက္လာသည္။ က်ေနာ္ထမင္းမစားရေသးတာ မေန႔ညကတည္းကဟုဆိုသည္။ ဒီေန႔ပင္ မြန္းတည့္ေက်ာ္ေနျပီ။ ဒါျဖင့္လာကြာဟု ေနာက္ေဖးထဲ ေခၚျပီး ထမင္းအိုးတည္သည္။ အေဖ့ဆန္အိုးထဲတြင္ ဆန္မျပတ္ရွိ၍ ေတာ္ေတာ့သည္။ စင္ေပၚမွာေတြ႕သည္ ၾကက္ဥကို က်ေနာ္ မေၾကာ္တတ္၍ မင္းသက္ဇင္က ေၾကာ္သည္။ ျပီးေတာ့ ရွိသည့္ ခ်ဥ္ေပါင္ေၾကာ္ႏွင့္ ႏွစ္ေယာက္သား စားၾကဖူးသည္ကို ေမ့မရေခ်။

အခ်ိန္းအခ်က္ႏွင့္ ေန႔လည္ေလာက္ကတည္းကဆံုျပီး ဘိုင္ျပတ္ေနလွ်င္ ကားခဘယ္ေလာက္က်န္လည္း တြက္ၾကျပီး အေဖ့အိမ္ခန္းရွိရာ ဗဟန္းသို႔လာ။ ဆန္အိုးလွန္ ထမင္းခ်က္စား၊ ႏွပ္ထားေသာ လက္ဖက္ရည္ကို က်ိဳေသာက္။ ဒါက်ေနာ္ႏွင့္ မင္းသက္ဇင္ လုပ္ေနက်။ တခါတေလ ထိုထမင္းတစ္နပ္ႏွင့္ တေန႔စာျပီးရသည္။ ထမင္းစားျပီးလွ်င္ မင္းသက္ဇင္က သိမ္းထားေသာေဆးလိပ္တိုကို ဖြာသည္။ က်ေနာ္က သူေရးထားေသာကဗ်ာေတြကို ေ၀ဖန္သည္။ ဆင္ဆာမလြတ္ေလာက္သည့္ အသံုးၾကမ္းမ်ားကို ေထာက္ျပသည္။ စကားလံုးေတြ ေဆြးေႏြးသည္။ ညေနေရာက္လွ်င္ သူ႔ကို ကားခေပးလိုက္ရာ အိမ္သို႔ျပန္သည္။

တစ္ေန႔ မင္းသက္ဇင္ လက္မွာပတ္တီးႏွင့္ က်ေနာ့ဆီေရာက္လာသည္။ လက္ကေရာင္ကိုင္းေနေသးသည္။ ဒီေကာင္ေတာ့ ရန္ျဖစ္ျပန္ျပီဟု ထင္မိသည္။ ဦးေလးႏွင့္ ကေတာက္ကဆျဖစ္ျပီး တရုတ္ကပ္မွန္ကို လက္သီးနဲ႔ထိုးရာက မွန္ရွသည္တဲ့။ ဒီေလာက္အနာၾကီးႏွင့္ ဘတ္စ္ကားစီးလာတာ က်ေနာ္ ၾကက္သီးထေနမိသည္။ မင္းကြာ မမိုက္နဲ႔ေတာ့၊ ဘာညာ က်ေနာ္က ေဖ်ာင္းျဖသည္။ ထိုေန႔က သူထမင္းမစား။ က်ေနာ္က လက္ဖက္ရည္ေဖ်ာ္တိုက္သည္။ အရက္ေသာက္ခ်င္သတဲ့။ ဟိုက္ရွားပါး၊ မင္းလက္က အနာနဲ႔ ျဖစ္ပါ့မလားဆိုေတာ့၊ ရပါတယ္ တဲ့။

က်ေနာ္အယ္ဒီတာျဖစ္သြားေတာ့ က်ေနာ့ဆီ လာလာလည္သည္။ က်ေနာ္တို႔ ပုဇြန္ေတာင္က ေမာင္ေအးဆိုင္မွာ ထိုင္ၾကသည္။ တခါတေလလည္း ညေနခ်ိန္းျပီး ေမာ့ၾကသည္။ ေနာက္ေတာ့ သူျပည္ျပန္သြားတာ ၾကားလိုက္သည္။

အာမီရမ္တစ္လံုး၊ သမၼတစားေသာက္ဆိုင္ႏွင့္ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ အျမည္း

တေန႔ေသာ ေနလည္၊ စေကာ္ကလပ္ကေန ကိုတိုးၾကီး၊ ၀ိုင္ခ်ိဳ၊ မင္းသက္ဇင္နဲ႔ က်ေနာ္တို႔လူစု ဘယ္ခ်ီတက္ၾကမလဲျပီး ဘယ္သူဘယ္ေလာက္ပိုက္ဆံရွိေသးလည္း စစ္လိုက္ေတာ့ လမ္းစရိတ္ေတာ့ရွိသည္၊ အရက္ဖိုးမရွိ။ `အို၀သုညၾကီး ၾကံပါဦး´ဟု ဆိုလတ္ေသာ က်ေနာ္သည္ ေသတၱာၾကား၌ ေထာင္ထားေသာ အေဖ့၏ အာမီရမ္ (Army Rum) ပုလင္းကို ေျပးျမင္ေလသည္။ အေဖက ေသာက္တာေတာ့မဟုတ္၊ လက္ေဆာင္ရ၍ သိမ္းထားျခင္းသာ။ က်ေနာ္လည္း မွတပါး အျခားမရွိဟုေတြးကာ ဗဟန္းသို႔ စစ္ခ်ီေစေတာ့သည္။ အာမီရမ္ပုလင္းကို ေဆာင္ယူ၊ ျမည္းလို႔ရမယ့္ဟာေလးေတြ စုစည္းကာ ဆူးေလဘက္ စုန္ၾကသည္။ ပုလင္းကို မင္းသက္ဇင္က သူ႔လြယ္အိတ္ထဲထည့္သည္။

က်ေနာ္တို႔ ကဗ်ာသမားအားလံုးမွာ တူညီတာတစ္ခုရွိ၏။ ထိုအရာကာဒ လြယ္အိတ္တစ္လံုးစီရွိၾကျခင္းပင္။ မွတ္မွတ္ရရ ကိုေအာင္ေ၀းလြယ္အိတ္မွာ ထန္းရိပ္ညိဳပန္းခ်ီအဖြဲ႔၏ အမွတ္တရလြယ္အိတ္ အနီေရာင္ ျဖစ္သည္။

ေလထန္ကုန္းတ၀ိုက္ ေသာ္ေတာ္ဖိုး ရွယ္ယာခံမည့္သူ ရွာၾကည့္ေသးေသာ္လည္း ေငြႏိႈက္လို႔ ရမည့္သူ၊ ေငြစိုက္မည့္သူကား ေလာက္ေလာက္လားလားမေတြ႔။ သို႔ႏွင့္ ေနာက္ထပ္လာေရာက္ပူးေပါင္းေသာ ဇီးကုန္းကို ညရထားႏွင့္ျပန္မည့္ ကဗ်ာသမားႏွစ္ဦး (အမည္ေမ့သြားျပီ) ႏွင့္ ဆက္လက္ခ်ီတက္ၾကသည္။ ဦးတည္ရာကား သမၼတရုရွင္ရံုေဘးလမ္းၾကားထဲက သမၼတစားေသာက္ဆိုင္။ သိပ္ၾကီးၾကီးက်ယ္က်ယ္ၾကီးလည္း ျမင္မေနၾကပါႏွင့္။ အျဖဴေရာ အနီပါမွာလို႔ရသည့္ ရိုးရိုးအရက္ဆိုင္ပါပဲ။ သမၼတရုပ္ရွင္ရံုတ၀ိုက္မွာ ဖြင့္လို႔ သမၼတစားေသာက္ဆိုင္ျဖစ္သြားတာ။

ကိုတိုးၾကီးက ေကာင္တာသြားျပီး ဆိုင္ရွင္ကို ကဗ်ာသမားမ်ား ဘိုင္ျပတ္ေန၍ ပါလာေသာ အာမီရမ္ကို ေသာက္ခြင့္ျပဳရန္ႏွင့္ အျမည္းႏွင့္ ေရာရန္ အခ်ိဳရည္ကို ဆိုင္ကမွာမည္ျဖစ္ေၾကာင္း မ်က္ႏွာငယ္ႏွင့္ ေျပာ၏။ ဆိုင္ရွင္ကလည္း ဤကဗ်ာဆရာ၊ စာေရးဆရာဆိုသည္တို႔မွာ ေငြရႊင္လွ်င္လည္း ေဖာေဖာသီသီလာအားေပးတတ္သည္ကတစ္ေၾကာင္း၊ မရဘူးေျပာလႊတ္၍လည္း လွည့္ျပန္မည့္သူမ်ား မဟုတ္၍လည္းေကာင္း ခြင့္ျပဳလိုက္၏။

ပြဲဆက္ဒကာခံမည့္ ကဗ်ာသမားေလးမ်ားထပ္ေရာက္လာျခင္း၊ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ကဗ်ာမ်ားကို ရြတ္ၾကျခင္း၊ ကိုတိုးၾကီးအလွည့္တြင္ ကဗ်ာရြတ္ရင္း ကိုတိုးၾကီးငိုေလရာ ဆိုင္ထဲကလူေတြက ဘာေကာင္ေတြလည္းဟဟု ကြက္ၾကည့္ၾကည့္လုပ္ၾကျခင္း၊ ဇီးကုန္းျပန္မည့္ကဗ်ာဆရာႏွစ္ေယာက္ကို ဘူတာလိုက္ပို႔မည္ဟု ကိုတိုးၾကီးထြက္လိုက္လာရာ က်ေနာ္စိတ္မခ်၍ သူနဲ႔လိုက္ခဲ့ျခင္းႏွင့္ ရန္ကုန္ဘူတာၾကီးေရွ႕က ျမက္ခင္းေပၚမွာ ရဲဖမ္းခံမထိေစဘဲ ေသးေပါက္ၾကျခင္းတို႔သည္ကား က်ေနာ္မွတ္မိသမွ် ျဖစ္ေလသည္။

(တတိယပိုင္း ဆက္ရန္)

Advertisements

Leave a comment

Filed under Article, Experience

0 responses to “ယာယီကဗ်ာဆရာ၏ ထာ၀ရပံုရိပ္မွတ္တမ္းမ်ား (ဒုတိယပိုင္း)

  1. ဖတ္လို႔ေကာင္းတယ္ဗ်ိဳ႔……တတိယပိုင္းေမွ်ာ္ေနတယ္….က်န္းမာပါေစဗ်ာ…..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s